Yogakväll med Fröken Drivkraft

DSCN0900Titta vem jag fick gå på ashtanga med i går! Fröken Drivkraft på stockholmsvisit. Vi tog en 90-minutersklass följt av vietnamesiskt.

Det var så trevligt att yoga med vän intill! Sällskapet gav faktiskt studion en ny dimension. Som att jag kände mig lite mer hemma. Dessutom extra hemtamt eftersom klassen leddes av min lärare från grundkursen i ashtanga som jag gick i våras, Beata Alness. Jag gillar henne mycket. Och Johanna förstås! Tack internet för henne i mitt liv.

5 reaktioner på ”Yogakväll med Fröken Drivkraft

  1. Sv: haha, ja det är riktigt svårt. Min sambo sa att han längta tills om några månader när man har kroppskontroll och kan göra coola övningar som handstående m.m.. Hmm jag försökte få honom att inse att det kommer ta ÅR och att det är sådant som får ta den tiden det behöver. Njaae, gillar barfota utomhus men har helst strumpor inomhus.

    Tack =) Börjar äntligen bli långt =), Är svart yogamatta från Reebok och en lila Abilica. Köpta på Bodystore för 149:-/st =)

    Gilla

Säg nåt!

