#YogicXmas?

20131226-130939.jpg

Nä, det blev inte mycket #YogicXmas här och jag skäms förstås över det. Tänker att jag ska sluta ha utmaningar på bloggen, eftersom det blir som en förbannelse. Varje gång. Så snart jag har uttalat det försvinner lusten.

Därför tänker jag förstås inte heller säga att julen väckte min yogiska lust åter. Nä, jag låter nog bli att prata om det. Men jag kan i alla fall säga att om så sker så vet jag precis varför. Och det skulle, i så fall, bero på att Yogobe har fyllt upp med nya filmer med underbara Johanna Andersson. Kvinnan som varit min hemliga hjälte i år.

Kanske inte så hemliga heller, förresten.

Men nu slutar vi prata om yoga för nu. Istället kanske vi bara går och gör..?

Tre fria dagar med Johanna och andra här. Förälska dig du med. Och använd julen som det är tänkt. Till frid och ro.

6 reaktioner på ”#YogicXmas?

Säg nåt!

