God jul från Värmland!

20131224-201707.jpg

God jul, fantastiska ni! Ni som läser och skriver. Roliga grejer, grejer jag måste fundera på, grejer som vänder sånt jag trodde var sant på ända. Det har varit så kul att spendera året med er!

I Värmland har det varit fullt ös sedan i morse. Vi är fjorton stycken i familjen och alla låter lika mycket som jag. Jag har längtat efter det här!

Hur du än firar hoppas jag att du får en fantastisk kväll. Att du får spendera den exakt som du allra helst vill.

Stor julkram!

17 reaktioner på ”God jul från Värmland!

    1. God jul Ellinor! I Grums har jag mina rötter. Det ligger ungefär två mil väster om Karlstad. Norra Värmland är mitt svartaste hål på Värmlandskartan, men jag älskar alltihop! Kul att höra att du också har värmländska blod :) God fortsättning önskar jag dig!

      Gilla

      1. Ja, jag har mitt hjärta i Värmland. Underbara landskap. När jag blir arg så skäller jag på Värmländska fast jag är uppvuxen i Södertälje. Det blir nog lätt så när man har halva släkten där.

        Gilla

      2. Eller hur! Jag låter skitfjantig när jag är arg och skäller på värmländska. Men uppenbarligen biter det lite extra då för Maken reagerar. Hahaha. Det är bra att skälla på dialekt för då visar man sina känslor. Jag gör det helt omedvetet=)

        Gilla

Säg nåt!

