En hel bra dag

DSCN0666Så himla bra lördag! Alla klappar köpta och inslagna på en dag och jag har fått massor av dagsljus. Och tränat ben. Och legat stilla och bara glott. I tidning. På tv. På ingenting. Så värt, särskilt det sista!

Bra lördag hos dig..?

7 reaktioner på ”En hel bra dag

  1. Jag har druckit te i timtal hos den där ”andra” killen jag pratade om. Första gången vi sågs sedan i juli. Det kändes som vi var gamla vänner som bara tog vid där vi sist slutade. Jag berättade att jag tänkt på honom, han blev först ställd men sa sen att han blivit glad när jag hörde av mig, att han trivs att umgås med mig. Och att vi ska ses igen snart…. Det är ju nått där alltså… Det var en lång pirrig och förväntansfull lördag för mig innan tedrickandet blev av.

    God Jul till dig och hoppas ni får en riktigt fin resa! Kram!

    Gilla

  2. Vaknade första dagen på jullovet, det snöade ute och jag har kunnat ligga i soffan hela dagen och kolla på Sons of Anarchy. Ja, bra lördag! Snyggt pannband du har förresten :)

    Gilla

Säg nåt!

