En sista astmatisk arbetssuck

20131220-092859.jpg

Jag är så glad att det är fredag! Som alltid inför semestern känner jag att jag inte hade orkat en sekund till. Jag älskar mitt jobb, men nu ska jag vila.

Eller ja, inte riktigt nu, först har jag ett gäng surdegar att lösa ut. Känner mig mycket motiverad. Vissa saker passar så himla bra att spara till sist!

Har du julledigt? Nu eller sen?

3 reaktioner på ”En sista astmatisk arbetssuck

  1. Jag pluggar, har inga föreläsningar sedan igår och framåt, men har tenta andra januari. Så ledig kan jag väl inte påstå att jag är. Julafton och juldagen tänker jag inte ens titta åt böckerna.
    Jag har terminsuppehåll i mitten av januari, så det är bara att hålla ut :)

    Ha det fint! :)

    Gilla

Säg nåt!

