Oxygen är tillbaka

bildAtt läsa har varit min bästis, räddande riddare och källa till energi i så där tjugofyra år. I perioder har jag svårt att komma till ro med bok, så mycket idéer, bubbel och fantasier som knuffas i mitt huvud. Men tidningar, det funkar alltid. Så glad att mitt favvomagasin Oxygen är tillbaka! Efter nåt slags konkurshot. Det var Beatatjata som fick mig att förstå hur bra den faktiskt är. Välskriven, kul vinklar, rena recept, snygg layout och framför allt – galet starka quinns.

45 pix i paddan. Dagens tips.

2 reaktioner på ”Oxygen är tillbaka

  1. Fick hem min copy igår. Jag älskar paddan och köper en del tidningar där (bla australiensiska oxygen, rekommenderas också, SÄRSKILT deras new years-issue som är supermegatjock och innehåller ALLT typ) men samtidigt är det något visst med en riktig tidning i handen… Lättare att ha med i badkaret också :-). Min helårsprenumeration med internationell frakt kostar under 300 kr.

    Gilla

Säg nåt!

