Världens vackraste partnerskap (när det kommer till mat)

DSCN0528Jodå, jag vet nog att ni är några som riktigt kväljs av tanken på sånt här. Själv älskar jag det. Frukt i mat. Och årets bästa fynd, det är banan med varmrökt lax. Herre min je. Jag säger er det.

14 reaktioner på ”Världens vackraste partnerskap (när det kommer till mat)

  1. Å, älskar banan till mat! Passar till det mesta. : ) Började med det för flera år sen då jag jobbade på ett barnhem i Brasilien,ibland glömmer jag bort det i perioder för att sedan komma ihåg det igen och då undrar jag hur jag kunde glömma. ; )

    Gilla

  2. Frukt i mat framkallar obehagsrysningar hos mig. Hua! Och banan dessutom. Jag spottade ut det när jag var bebis, och det går fortfarande, 27 år senare, inte ner i mig. Varmrökt lax däremot, ja tack!

    Gilla

Säg nåt!

