Lululemons för hemmabruk

DSCN0541

De senaste månaderna har mina Lulus legat intryckta i garderoben och varit gulliga alldeles för sig själva. No yoga, no Lulu.

Den här rosa varianten är endast för hemmabruk. Alldeles för genomskinlig för att användas offentligt. Min syrra var troligen rätt nära döden när jag provade dem och gjorde alla möjliga trix för att reda ut HUR genomskinliga de egentligen var. Till sist kunde expediten i alla fall fnittrande konstatera att mina genitalier inte syntes.

Och det är ju bra.

Kanske låter konstigt att köpa så dyra bralls bara för att ha hemma.

Jag håller med.

Jättekonstigt.

Hjärnsläpp.

De är dock så underbara att jag inte har ångrat mig en sekund. Världens skönaste yogapantz!

Ps, tagga gärna bilder och dyl med #YogicXmas på Insta och sånt modernt. Vi älskar att dela pepp!

4 reaktioner på ”Lululemons för hemmabruk

Säg nåt!

