Hög omsättning av energi

DSCN0513Det finns ingen botten i mig just nu. På kvällarna kommer jag hem, äter middag för två men blir ändå inte riktigt nöjd. Någon timme senare äter jag igen.

Den här kroppen är något riktigt bra på spåret. Hej energi! Du gör mig stark och glad.

2 reaktioner på ”Hög omsättning av energi

  1. Jag äter också. Massor. Ofta.
    Äter oskojat dubbelt mer än min man!
    Har alltid gjort det. Men så är jag egentligen aldrig still heller, och nu när jag tränar mer så är det bara att sopa in näring! Och jag mår bättre än nånsin!

    Gilla

Säg nåt!

