Blicken mot solen

DSCN0494I dag är det en stor del av mig som bara vill dra på mig ett par strumpbyxor, kavaj och klackar och få skoja om det gamla vanliga med mina gamla vanliga kollegor.

Men. Blicken mot målet. Solen. Licensen. Söndag.

Pigga gärna upp mig genom att berätta om en utmaning du gick stärkt ut!

8 reaktioner på ”Blicken mot solen

  1. En utmaning jag gick igenom var min pt-utbildning. Fast det var inte själva kursen, utan allt runtom. Jag hyrde en lägenhet i Göteborg tre veckor och var under den tiden k en helt ny stad där jag inte kände någon. Träffade härliga människor, jobbade på självsäkerheten och utvecklades in i den coachande rollen. Helt fantastiskt!

    Gilla

  2. Jag återkommer om några veckor när jag förhoppningsvis gått igenom den :-)

    Idag är det en stor del av mig som vill se dig i strumpisar, kavaj och klackar. Den dagens outfit går inte av för hackor!

    Gilla

Säg nåt!

