Yoga varje dag i december

20131127-081614.jpg

Morrn! Så här peppad är jag på onsdag, att lära mig passningsteknik OCH min och Vevves kommande yogautmaning. #YogicXmas. Yoga dig genom december. Därför att yoga och julmånaden har mycket gemensamt. Kärlek och stillhet. Meditation och givmildhet.

Stay tuned för detaljer. Och spärra fem eller femton eller hundrafem minuter – vad nu just du vill – per decemberdag i kalendern. Du är så himla värd det!

Vad händer hos dig i dag?

10 reaktioner på ”Yoga varje dag i december

  1. Åh, kul! Jag har knappt yogat alls under hösten pga har haft för mycket tungt som jag vet kommer fram med yogan och jag har inte orkat ta tag i det. Men, jag tror jag är på bättringsvägen så yoga varje dag känns perfekt!

    Gilla

Säg nåt!

