Time force reps

DSCN0496Time force reps. Har du hört talas om det?

Det hade inte jag. Förrän idag.

Fyra minuter arbete. Samma övning. Vila tio sekunder. Ny övning. Fyra minuter arbete.

I mitt fall idag: fyra minuter armhävningar och fyra minuter knäböj med raka armar ovanför huvudet. Mata, mata, mata. Mot slutet orkade jag bara göra en armhävning i taget, skaka loss. En armhävning till. Skaka loss. Min armar har aldrig varit så slut.

Och tänk att det bara tog fyra minuter att göra 157 knäböj. Ganska effektivt.

Nu orkar jag bara ligga på rygg och äta hallon. Så fantastiska åtta minuter. Det vill jag göra igen.

Testa!

3 reaktioner på ”Time force reps

Säg nåt!

