Casalls utförsäljning i Garnisonen

20131125-090411.jpg

Happy morgonpigg på bussen.

I morse fick vanliga kicka-veckan-på-gymmet-rutinen stå tillbaka av ytliga skäl. Tja, praktiska också. Allt i min träningsgarderob har nämligen krympt (hej nya muskler, love you, puss!) (lite nytt fläbb också, love you too myzpyz).

Casalls utförsäljning på Garnisonen kunde knappast ha inträffat på en bättre tidpunkt. Fyra linnen och ett par byxor rikare är jag ypperligt sugen på att gå och träna bara för att få känna mig snygg.

Utbudet var grymt faktiskt (särskilt för den som kan klämma sig i en 38, som provkollektionerna kommer i), och stämningen mindre hysterisk än jag trodde. Det enda jag sörjer är att jag inte hittade några av Casalls kompressionstajts som jag älskar. Men fem plagg! För 800 spänn! Guld ju.

Nu vill jag bara träna och vara snygg! Fast först skolan. Skolan. Trodde aldrig mer jag skulle prata om att gå i skolan.

Hur startade du din dag?

4 reaktioner på ”Casalls utförsäljning i Garnisonen

  1. Det här med att jag var alldeles söndagsmulig i huvudet igår och inte alls hade den efterlängtade Casallutförsäljningen i huvudet är ju bara knäppt. Och inte var jag vettigare imorse så blixten slog ner heller! Jaja, vad är väl en bal på slottet….

    Gilla

Säg nåt!

