Tjugo portioner käk och en hög bars

DSCN0448Den här dagen alltså! Jag har lagat drygt 20 portioner käk, handlat mellis och nödmat enligt ovan, inventerat träningsgarderoben, repeterat grundträning, lidit kval, markat, lagat mat… Ja, det sa jag ju.

Sju utbildningsdagar väntar. De sista för nu. Examen. Tenta. Hjälp. Jag har hört att det blir fysiskt hårt, fokus ligger på avancerad träning och jag undrar vad jag egentligen har gett mig in på. Alla dessa nerver! Och pirret!

Herre gud.

Nervös som en tonåring som ska börja första ring.

Hur spenderade du din söndag?

13 reaktioner på ”Tjugo portioner käk och en hög bars

  1. Efter att ha hållt min grymma söndagsklass blev det biltvätt och sen en tre timmars lunch/fika på Voltaire. Bästa i helgen var nog ändå starten med Winnerbäck-konsert :)
    Jag vet hur det där pirret känns och det är bra med pirr för man känner sig ofta så mycket grymmare efteråt när man står på andra sidan och har klarat det! Det är den känslan du ska ha i åtanke när pirret kommer. Och sen ska det ju vara lite hårt på sista steget, du är ju på väg att bli PT, goddammit! :) Ha en toppenfin vecka.

    Gilla

      1. Snart! Jag säger kick ass sista veckan (ingen tvekan om den saken!!) så bjuder jag på en Blueberry-favorit för att fira dig! Låter det bra? Nu börjar jag se ljuset i min kommunalbyråkratiska arbetstopp också så det finns lysande utsikter :)

        Gilla

    1. Jag pluggar till PT! På The Academy. Är inne på sista steget av tre och är så lycklig, stolt och tja, förvånad, över att jag till sist la tiden, cashen och energin på något som gynnar mig och bara mig. Så stort! Förhoppningsvis får du en bättre bild om du klickar in dig på Utbildningskategorin här.

      Gilla

Säg nåt!

