Med Roethlisberger på Doctor Salad

DSCN0432DSCN0428Titta! Den här fina fröken fick jag träffa igår. Fanny.

Vi gick till omtalade Doctor Salad och åt min favoritgrej, varmrökt lax. Supergod mix med quinoa, syrad rödlök, rödbetor och chevre. Väl värt ett besök! Minus för att maten kom i en kartong, trots att vi åt på plats. Tallrik är trevligare för både kund och miljö tycker jag. Särskilt när en pröjsar 120 spänn.

Vad det gäller Fanny ser jag en framtida stjärna framför mig. Det kommer att gå bra för den jäntan. Må bäste hen värva henne så snabbt ni kan.

4 reaktioner på ”Med Roethlisberger på Doctor Salad

Säg nåt!

