Tänk att det blev lördag igen!

DSCN0423 DSCN0416Åh, lördag! Långfrukost med tidningarna (på helgen har vi tre – vi gillar tidningar…) och tankar på hur de här lediga dagarna ska läggas upp. Lediga! När jag gick av min nattjour i morse lade jag tolv dagar utan ledighet bakom mig. Det låter inte så mycket, men vilan känns välförtjänt.

I dag ska jag träffa en quinna som jag är så galet nyfiken på! En bloggkollega som har upplevt tokigt mycket under sitt korta liv. Som är kreativ kock och har ett skarpt öga för form. Kan du gissa vem?

Hur spenderar du din lördag? Tränar du?

2 reaktioner på ”Tänk att det blev lördag igen!

Säg nåt!

