Jag kan hjälpa dig att bära vikterna om du vill?

Hahahaha! Läste just den här helt fantastiska kommentaren på Brita Zackaris lika fantastiska blogg (läs och bli kär om du inte redan är det):

Jag som, trots att jag har koll på läget och hur man gör övningar, känner mig sjukt uttittad i gymmet. WTF? Som att alla VILL att man ska göra fel så att de kan komma fram och säga ”lilla gumman”. Har till och med blivit erbjuden av en dude att han ska ”BÄRA VIKTERNA ÅT MIG”, man bah, ja det är ju därför man kommer till gymmet….

Bära vikterna??? Åh gud, jag dör av skratt. Sååå många resor värre än den stressade snubben som klädde av min stång för ett par veckor sen.

Folk alltså. Hel fantastiskt roliga.

2 reaktioner på ”Jag kan hjälpa dig att bära vikterna om du vill?

  1. Tack för bloggtips! Och ja, en kan ju bli galen på dessa personer (som ja, faktiskt oftast är killar) och hur de verkar tycka att en dinglande sak mellan benen gör dem till träningproffs.

    Gilla

Säg nåt!

