Strategi för krig mot bacillerna

20131120-135737.jpg

Äntligen vilodag! Det är inte alltid jag hinner längta efter den, men just i dag njuuuter jag. De senaste passen har varit riktigt tuffa och tunga, precis som jag vill ha dem. Som jag nämnde igår innebär det att vilan bör bli lika kvalitativ.

I natt sov jag dryga åtta timmar men är ändå ganska seg. Misstänker att kroppen har förklarat krig mot diverse bakterier som svävar omkring i min närhet. Min plan är att gå hem tidigare från jobbet, fylla lungorna med frisk luft och missbruka ännu mer Brämhult och Froosh än en vanlig kväll.

Det borde ju funka, eller hur?! ;-)

Hur håller du dig frisk?

2 reaktioner på ”Strategi för krig mot bacillerna

  1. Jag sover. Långa nätter. Lunchpromenader och så mycket ute som möjligt lediga dagar. Äter allround, boostar med D-vitamin och ayurvedisk örtpasta. Haha, dethär lät som värsta regelboken :)

    Gilla

Säg nåt!

