Mot 75 kilo i mark!

God morgon måndag!

Eller nej, vänta, det är… tisdag! Nu när veckorna liksom går i ett är det ingen ordning. Jag hann bara lägga in ett tungt ryggpass mellan utbildning och tillbakagång till myndigheten. Här arbetar vi i stab och gör allt vi kan för att stötta katastrofhjälpen i Filippinerna. Snabba kast. Från egoutbildning till samhällstjänst. Jag gillar mixen.

Vid sidan av jobbet har jag ett enda mål den här veckan: att marka 75 kilo. Det har jag svurit på inför mina kurskamrater. För att lyckas med det gjorde jag igår 3*12 reps på 55 kilo. Nästa gång blir det 60. Sedan torde de där 75 glida upp lätt som en plätt i helgen.

Har du något veckomål?

10 reaktioner på ”Mot 75 kilo i mark!

      1. Det är Sörmlandskustens Crossfit som har hyrt in Angelica Brage. Så jag och en kompis tar en liten roadtrip till Nyköping i helgen. Ser vekligen fram emot det.

        Gilla

  1. Visst har jag det! Att sova som jag ska, yoga och slappna av och ge min kropp bra mat. Allt för att må så bra jag kan. Jag hade en riktigt pissvecka förra veckan och jag behöver en vecka när jag lägger fokus på att må bra. Toppenbra! Tränar gör jag ändå och njuter av endorfinerna men målen är att sova, yoga och äta bra :)

    Gilla

  2. Jajjemen! den här veckan har jag faktiskt det! #30varje dag ska få väck på latmasken som installerat sig, du vet, den där när man liksom väljer att stanna i soffan fastän jag vet att jag mår bättre och blir piggare om jag ger kroppen lite träningskärlek – har skyllt på den här graviditeten, men nä, nu ska jag komma vidare, för jag mår ju faktiskt ganska bra!

    Det låter på nivån 855 kilo x 12 – tre set!) som att du har det där lyftet i en liten ask! bring it home bara!

    Gilla

Säg nåt!

