Dags för fystester!

20131117-084300.jpg

Här har vi då använt oss av filtret Glow för att ge den här personen lite extra lyster i ottan. Du vet väl att du aldrig är snyggare än ditt senaste filter?

Det var ungefär jag och diverse finklädda men skrynkliga personer som var ute i Birkastan i morse. Skillnaden mellan dem och mig var att jag visste var jag befann mig. Samt hur jag kommit hit och varför. I övrigt var nog vår mentala kapacitet cirka likadan i stunden.

I dag är det sista PT-dagen för den här gången, sedan väntar en veckas vanligt lönearbete innan vi drar igång med sju nya dagar. Här är det drag under galoscherna.

Vad vi ska göra i dag? Fystester.

Håll mig underrättad om att du är vid liv, sa mannen när jag gick.

Ni håller väl en tumme eller två?

6 reaktioner på ”Dags för fystester!

Säg nåt!

