Kroppen är värd bra mat

20131112-151222.jpg

Den här utbildningen gör mig så sugen på att ÄTA och framför allt gott och fräscht! Det har varit likadant på de andra stegen. Kunskap inspirerar. Plötsligt unnar jag mig såna där mellisar som är lyx annars. Kroppen är värd det bästa!

Mellisar – nödvändigt ont eller tillfälle till go’mys? Vad tycker du?

20131112-151309.jpg

5 reaktioner på ”Kroppen är värd bra mat

  1. Mellis är da shit! Jag försöker variera och variera bra. Känns inte som läge att trycka i sig kladdkaka med grädde för att mota hungern/suget i grind, utan jag tänker som du och det du har i din varukorg. Mums!

    PS. Med detta menar jag inte att kladdkaka är fy fy ;) utan det är något jag njuter, som en guldkant, inte som standard mellis. DS.

    Gilla

  2. Jag LEVER för mellanmål och tror att många skulle MÅ så mycket bättre med en mellis på förmiddagen och en på eftermiddagen. Man jobbar bättre, orkar träna och är på bra humör! :) Nu måste jag genast undersöka vad det är för kurs du går. Jag har pluggat en del kost också, och är väldigt glad över att ha det som intresse!

    Gilla

Säg nåt!

