Måndag är veckans bästa dag!

20131111-112713.jpg

Min vecka började med ett överkroppspass på gymmet. Att träna direkt på morgonen är mitt absoluta favoritsätt att starta veckan på – rätt redan från scratch. Ständigt dessa nya, grymma chanser!

Har bestämt mig för att vila knät helt så länge det går. Lyckliga människor! tänkte jag om De Knäböjande. Bra känsla ändå. En ska längta lite ibland!

Nu är jag i Bromma på PT-utbildning. Här skulle mina jobbheels få långa blickar och jag njuter av att skona knät i gympadojs. Precis som jag kommer att njuta av att klä upp mig igen om sju dar…

Tränar du i dag?

14 reaktioner på ”Måndag är veckans bästa dag!

      1. Jag brukar köra casalls foamroller pass, då har jag någon som säger vad jag ska göra och det är lättare att få det gjort, Det är 15 minuter långt så det tar ju inte så lång tid i anspråk heller och sen vill jag fortsätta rulla efter det så är det ju bara att fortsätta.

        Gilla

  1. Ja! Jag tränar! Fatta vad stolt jag är! Äntligen kan jag boka PT och yoga ikapp. Nästan som om jag hade födelsedag – så känns det!

    Gilla

Säg nåt!

