Team Cirkus på Be your best

Ja, ja, jag fattar. Antingen var du på Be your best i går och vet redan allt, eller har redan fått strupen full hos andra bloggerskor. Nåja, jag delar ändå helt anarkistiskt mina suddiga foton på världens jädrar i mig grümmaste Team Stockholm.

De här tjejer, alltså. Jag har inte gjort mycket för dem. När VÄRLDENS BÄSTA (på ricko) Johanna värvade mig till laget är jag rätt säker på att hon trodde att jag skulle komma in som en injektion. Både löpmässigt, bloggmässigt och lagmässigt. Men det enda jag gjorde vara att missa nästan varenda träning och sjunka allt djupare i löpsvacka. Schysst!

Ändå står alltid de här tjejerna där med öppna armar när jag kommer lallandes. De är så vänliga, ärliga, överjordiskt koola och BRA. Riktiga vänner. Tänk att den här bloggen gjorde så att jag träffade dem!

I övrigt kan nog mitt event sammanfattas som:

  • Ont i knä betydde ganska liten träningsmässig insats från moi.
  • Det var kul ändå.
  • Särskilt akrobatiken.
  • Monika Björn alltså, vilket superduperüberproffs. Fantastiska människa.

Tack alla inblandade för igår!

DSCN0271Vevve. Geniet.

DSCN0260Johanna och Mari kämpar hårt ihop.

DSCN0263Isa ger Helena kärlek och kraft.

DSCN0275Redo att hoppa på närmaste cirkus när som helst.

DSCN0257Vevve: ”Ska jag alltså… STÅ på dig?!”

DSCN0258Sofie: ”Men gör det bara…”

DSCN0259”Kolla, jag stååååååååår! På mina egna beeeeeen!”

10 reaktioner på ”Team Cirkus på Be your best

Säg nåt!

