Be your best?

God morgon, fredag!

Efterlängtad helg på gång här. Samma hos er?

Jag har just dragit i mig en smutti på tåget mot Falun, där jag ska mötas ett par timmar för att sedan vända hemåt igen. Ineffektivt? Nej! Det finns inget bättre än TRÄFFA människor i verkligheten. Ni andra kontorslodjur fattar jag menar.

Därefter ser jag fram mot en helg med ensamt ansvar för katt, hem och tonåring. Ska Be my best på Stockholmsmässan så mycket mitt knä tillåter i morgon och vila my best resten. Fett bra plan. Sju dagar PT-kurs väntar.

Ska du på Be your best?

11 reaktioner på ”Be your best?

  1. Jag skulle ju ha gått men med tanke på min rådande livssituation fick jag prioritera bort det. Jag har med handen på hjärtat inte råd med en helg i Stockholm och allt vad det innebär med boende, resa och sådant. Jag sörjer det, men accepterar läget. Jag hoppas att jag får tag på en biljett till Blogger BootCamp istället. Hoppas att du får det jättebra och att ditt knä inte tjorvar alltför mkt. Kram!

    Gilla

Säg nåt!

