Fotograferar du med din telefon?

20131106-112536.jpg

För tillfället är jag involverad i ett projekt om att använda bilder i kriskommunikation. Till exempel som ovan, där människor lade upp bilder från förra veckans storm på Instagram.

Nu letar jag personer som använder sin telefon/annan smart device för att ta ögonblicksbilder (OBS! På vad som helst och var som helst! Söker absolut inget specifikt ämne eller objekt. Mat, hus, drinkar, släktpartyn, vad som helst) och kan tänka sig att bli intervjuad om det via telefon. Anonymt förstås.

Eftersom jag vet att jag har en skara högst digitala och sociala följare undrar jag – vill du vara med? Det tar en timme ungefär. Mejla mig på jeannaullen(a)gmail.com.

2 reaktioner på ”Fotograferar du med din telefon?

Säg nåt!

