Blogginspo sökes!

20131105-135841.jpg

Jag frågar ibland och letar alltid. Efter ny härlig inspo. Hälsobloggarna med det där lilla extra. De som smakar gott för både öga och hjärna, som får mig att må bra och bli gla’. Och gärna träningssugen förstås.

Hen som fokuserar på:
Käket.
Träningen.
Prylarna.
Kläderna.
Resorna.

Allt välkomnas.

Bomba mig gärna med dina favoriter!

5 reaktioner på ”Blogginspo sökes!

  1. Jag hittar ofta träningsinspiration hos Linnéa http://www.linneatraining.com/ Ganska mycket styrkefokus, men i en schysst kombination med kondition och rörlighet. Senast idag kopierade jag hennes bröst/triceps-pass från 30 oktober, tung inledning och ett flåsigt avslut. I like!

    /Maria

    Gilla

Säg nåt!

