Detox!

God morgon, partners!

Hur mår ni i dag? Jag vaknade med samma galna huvudvärk som jag somnade med igår. Tar det som ett tecken. Under flera veckors tid har jag knappt lagat någon mat. Eller varit hemma. Istället har jag spenderat både luncher och middagar på stan med ljufva vänner, avslutat nästan varenda dag med ett glas vin och en chokladkaka. Alldeles fantastiska veckor. Oh the njutning!

Men inte ens de allra mest fantastiska ting är ju roliga om de bara pågår. Min kropp skriker efter hemlagat, hemmakvällar, yogamattan, fruktsallad. Och jag älskar’t! Balansen. Att kroppen själv vill ha den.

Dessutom har jag goda skäl att samla kraft och go fit, för om en vecka smäller det for realz. Då ska jag vara pigg, laddad, peppad, glad. För då ska jag bli PT. Så schukt.

Hur inleder du din nya, fräscha vecka?

7 reaktioner på ”Detox!

  1. med att cykla över hela stan i uppförsbacke (svettigt), köpa finkaffe och småprata med trevliga baristan, bli klippt hos världens bästa frisör och luta mig tillbaka och vara nöjd med fin helg i familjens tecken. Och få en söt anteckningsbok av bästa kollegan/vännen (turkos!) som jag nu tänker skriva ner mina bra val i (för jag gillade det där med #goodchoicenovember hos Träningsglädje :-)). Ja just det ja, upphandlingsmöte var det också ja. Från det ena till det andra…

    Gilla

  2. Med ”sovmorgon” (vilodag), grötfrukost och finkaffe i termosmugg på bussen till jobbet. Stort mellanmål och fantastisk höstlunch (gulasch, bästa storkoksgrejen) instuvat i kylskåpet. Och så trevligheter med tjejkompisar i kväll för sjuttsingen, vilken måndag!

    Gilla

  3. Jag är extremt jättetrött efter min crossfit girl camp-helg, både i kropp och knopp. Kan knappt minnas när jag var så här trött. Så gissa vad jag gör idag?! Vilar! Äter!

    Gilla

Säg nåt!

