Fredag i Göteborg

20131102-111642.jpg

20131102-111649.jpg

20131102-111654.jpg

20131102-111707.jpg
Lasse på Scandinavium. Restaurangtips från goa Göteborgsvänner. God mat med goda Stockholmsvänner.

Den fredagen får fem plus. Lätt.

Hur spenderar du din helg?

9 reaktioner på ”Fredag i Göteborg

  1. Man inser som att världen är bra liten när man sitter i London, läser svenska bloggar och ser sin gamla gymnasiekompis Karin på bild!

    Annars har det varit en lugn helg, jobbade sent på fredag (folk blir tyvärr sjuka 24 timmar om dygnet 365 dagar om året) och igår vilade jag innan jag det var dags för bonfire night! Eller ja, Guy Fawkes Day är ju egentligen den 5/11 men eftersom det är mitt i veckan i år så hade de alla fyrverkerier igår! Vi for till Alexandra Palace (en av mina favoritplatser i London) och tittade på fyrverkerierna där, med en fantastisk utsikt över London’s skyline som extra bonus! Idag är det sol från klarblå himmel här men vi får se vad dagen har att erbjuda!

    Hoppas du har en fin helg :)

    Gilla

  2. Götet är alltid bra Vevve!

    Och jag gjorde samma minus maten igår 😊 Idag hade jag en av mina bästa yogaklasser hittills med 33 fina yogisar, sen besök på universum och finbesök från Växjö hela helgen!

    Gilla

      1. Jag tyckte konserten va grym! Jag har sett Lasse varje år sedan typ 10 år tillbaka och det här var en av de allra bästa. Jag gillar det nya albumet och så blev jag glad att han spelade de där gamla godingarna som han inte spelar så ofta. Vad tyckte du?

        Gilla

      2. Samma här. Jag tyckte att det var fint, men som alltid för långt! För min del hade han gärna fått bryta efter Stort liv och stanna i magin. Men så har jag förstås hört det mesta flera varv redan, liksom du. Roligast spellista var det 2011 tycker jag, åh så många överraskningar, som Timglas, då! Men. Det var verkligen bra, det var det. Han verkade väldigt glad igår. Det var fint.

        Gilla

  3. innebandy(för första gången i mitt liv) med vänner – följt av en sjuhelsikes jävla tärningsverk i rumpa och rygg
    matmys med kärleken
    och Premier League + NFL såklart

    Kul att Götet behandlar dig bra!

    Gilla

Säg nåt!

