Det stora, svarta hålet jag

God morgon, vänner!

Mitt nya träningsprogram tog skruv på stört och igår var hela jag ett girigt hål. Allt jag tryckte i mig tycktes brinna upp på stört och jag ville bara äta mer, mer, mer. Hade räknat med att bli hungrigare, men förvånas liksom alltid av omfattningen. Älskar det! Kroppen är magisk.

I dag ska jag dessutom vara mer förberedd med bra mellisar. I våras bad jag er ge era bästa tips så att jag kunde sätta ihop dom i ett inlägg. Error på det senare. Tipsen var dock urbra och nu ska jag både använda och publicera dem.

Märker du stor skillnad på hungern efter hårda träningspass?

Skön torsdag, hörrni!

8 reaktioner på ”Det stora, svarta hålet jag

  1. Jo, verkligen. Efter benpassen kan jag äta som en häst. Folk fattar inte att en så liten typ som jag äter mer än stora karlar…. Vart går det liksom.. Rakt in i musklerna, ju :-) Maken suckar över att jag alltid måste ha mellanmål med om vi är på väg. Flera matlådor bär jag med mig till jobbet också.

    Gilla

  2. Aha, det är därför jag känner mig ”alltid hungrig” just nu! Jag har nämligen lagt på rejält på mina vikter (jag har rehabtränat och haft magsjuka och därför kört med lägre vikter ett tag, men inte längre!)

    Gilla

Säg nåt!

