Googlehypokondrin

Jag: Tror att jag har fått en propp i lungan. Har så ont i bröstet.

M: Var fick du just propp i lungan ifrån..?

Jag: Vet inte… Hjärnan?

M: DU HAR GOOGLAT IGEN! Vilken sida?! Jag ska fan spärra den!

URSÄKTA MIG DÅ att jag lider av googlehypokondri. Kunde ju ha varit värre? Väl?

8 reaktioner på ”Googlehypokondrin

  1. Hahahahaha! Hög igenkänning på googlandet och reaktionen från annan part.

    Jag FÖRSÖKER verkligen att inte googla men så är det något som känns lite underligt i kroppen och så smyger jag igång. Kollar först på ordentliga sidor, sjukvårdsupplysningen och så men så glimtar något läskigt ord förbi och plötsligt är jag inne på knepiga forum och övertygad om att jag är dödssjuk.

    Jisses! Ett tag skavde det liksom under höger revben (tydligen rätt vanligt när man springer). Kan bara säja: Man SKA INTE googla på smärtor i området där levern sitter!! Har inte riktigt hämtat mej ännu..

    Gilla

Säg nåt!

