Vad fan är internet?

Blir så himla rörd och glad över att flera av er har hört av sig och undrat var jag har tagit vägen den senaste veckan (eh, okej, en av dem var min syrra som väl nästan är tvungen by birth att hålla ordning på mig, men ändå…).

Er oro får mig att förstå att jag nog faktiskt framstår som en lätt skör människa, hehe. Vilket jag gärna gör. Sköra människor är alldeles för dåliga på att våga vara just det publikt. Vilket är synd, för jag har förstått att det kan hjälpa andra.

Hur som helst. Min frånvaro den senaste veckan har dock motsatta skäl. Livet har varit alldeles för skojigt AFK för att göra mig sugen på att plocka fram datan (jo, det heter så). Jag ska vara helt ärlig och säga att mitt intresse i andra människors träningspass, matlagning eller familjeliv har varit på bottennivå. I alla fall om informationen endast fanns tillgänglig via internetz.

Mycket överraskande och ganska gött.

Så vad har jag pysslat med? Tja, det jag minns bäst handlar mest om mat. Sashimi på Yasuragi. Paneer på Indian garden. Tonfisk på Bebe. Vårrullar hemma (såg ut som torra små snoppar så jag skiter att posta bild) (har förresten knappt tagit ett foto på hela veckan ju!). Morotssoppa på Fazer. Och ett halvt kilo färsk sötlakrits framför Bron. Och ett paket Ben & Jerry’s Strawberry cheesecake till Lucke & Lull. Köp den!

Jaa. ja det var mest det.

Vad har ni gjort senaste veckan???

4 reaktioner på ”Vad fan är internet?

  1. Du har varit saknad!

    Jag har under veckan övat mig på att lyfta tungt (bara tre reps, det var svårt!), lovat mig själv att ta en lunchpromenad även när det är stressigt på jobbet och bakat sjukt goda chocolate chip cookies på mandel mjöl.

    Gilla

  2. Senaste veckan har jag varit sjuk. Så förbannat jäkla tråkigt eftersom min bästis med bebis varit hemma i Östersund och hälsat på just denna vecka. MEN nu är jag nästan frisk och ser fram emot nästa vecka som kommer bli grym med resa till Manchester för att titta på fotboll, en Jay Z-konsert och bästishäng :)

    Gilla

Säg nåt!

