Äntligen måndag!

20131014-112553.jpg
En helt vanlig bild från en helt vanlig helg.

God morgon, vänner!

Mycket peppad på en ny vecka, späckad med roligheter. Konferens på mitt favvospa, middag med mina bästisar som jag ser allt för lite av och målgång för ruggigt roliga arbetsuppgifter. Hurra! Tror att den här helgen ligger i riskzonen för post projekt-depression… känner ni igen?

Och ja, jag tycker absolut att det är rätt att ta ut depressioner i förskott.

Gotta sig i dem.

Mitt glas är halvtomt.

Skojar!

Träningen blir lite som den blir, givet är dock att jag kör mina tre SS-pass så länge jorden fortsätter att vara rund och ligga under mina fötter. Även om min tidigare styrkelyftsmani tillfälligt har övergått i hållahandenframförteven-relation. Mer om den senare! I övrigt ska jag nog mest träna magsäcken – det är ju hela syftet med att vara på konferens. Hoppas också på lite skogsmagi när det blir helg igen. Det hoppas jag liksom nästan jämt.

Hur lägger du upp din träning denna härliga höstvecka?

2 reaktioner på ”Äntligen måndag!

  1. post-någonting-deppo, räcker upp handen här!
    Får alltid sån konstig känsla i kroppen efter något särskilt ”stort” eller ”bra/roligt har hänt. Växer aldrig ifrån det, haha! (kan liknas vid julafton när man man var yngre och öppnat alla julklapparna och bara jaha? Var det bara detta?)

    I övrigt så tänkte jag skärpa till mig med min träning lite extra denna veckan. Typ ta i lite mer än vanligt och ha ännu lite roligare :D

    Gilla

  2. SS-planering förstås, månd-onsd-fred denna vecka. Måndagspasset check, onsdagspasset blir lunchträning pga frukostseminarium. Fredagsträning innan avfärd till hufvudstaden med barnafadern. Intervallpass insprängt tisdag och förhoppningsvis ett besök på utegymmet vid eriksdalsbadet på Söder på lördag för lite tjohej-vi-är-lediga-och-i-stockholm-skoj-träning.

    Gilla

Säg nåt!

