Omstart med energi från chokla’!

20131007-083908.jpg

Äntligen måndag!!!

Jag är nyttränad, dricker grön smutti till frukost och känner liksom att allt är som det ska.

Min helg: roadtrip, kärlek, en herrans massa ost och säkert ett halvt kilo choklad. Och vin! Ångrade dock inte mina chokladorgier när jag hörde Anna-Sofia Winroth Wallström prata den riktigt miserabla situationen på kakaoplantagen. På Morgonpasset i morse. Nä, ingen idé att ångra sig, däremot blir jag allt mer tänd på att fundera på vad jag egentligen stoppar i mig.

Lyssna på länken ovan, tycker jag.

Kram och skön måndag, fränds!

4 reaktioner på ”Omstart med energi från chokla’!

Säg nåt!

