Just i dag är allt bra

20131002-154526.jpg

Ni är rara och väldigt bra! Era kommentarer värmer mig.

Det är lustigt, livet. Jag har ägnat en stor del av den senaste tiden åt att resa landet runt. Stå inför en grupp människor och prata om något som jag verkligen bryr mig om.

Ni som har hängt med vet att jag gör det med skräckblandad förtjusning. Jag har scenskräck, ibland panik, inför. Men när jag väl har blivit varm vill jag aldrig kliva av.

Det tar oerhörd energi.

En bra dag ger det tusenfalt igen.

När livet är svårt blir det tyngre att ladda om. Mitt skinn är ännu inte så tjockt att jag kan ta på en mask oavsett hur jag mår. Det har jag känt av.

Men just i dag är jag stark. Just i dag känns allt precis som det ska. Just i dag lämnar jag Göteborg med en tydlig känsla av att vara bra.

Och så fick jag kramas med Fröken Drivkraft efteråt förstås!

En reaktion på ”Just i dag är allt bra

Säg nåt!

