Söndagens…

20130929-092551.jpg

Söndagens…

Humör: Soft och harmoni efter en tung lördag som avslutas med damhockeymatch i Solna, följt av världens bästa biff och ett par glas vin på Time4Thai (gå dit – så bra!). Bra grej jag gjorde igår: grät som en bebis för att min katt ska åka bort (katter och tapetsering är ingen bra kombination). Att fulgråta nollställer kroppen som inget annat. Så skönt. Det där vinet fanns ärligt talat där av exakt samma skäl… (Ja, inte att katten ska åka bort, utan att min själ behövde en reboot.)

Yoga: Fokus på höfter – njöt av att kunna nu när mitt knä är bra igen. Arbetar på obalans där vänster höft är a bliss och höger mer fyrkantig än den värste mellanchefande byråkrat.

20130801-105651.jpgBoost: En vetegrässhot efter yogan. Säkert ren placebo. Känns ändå bra.

IMG_9367Frukost: Bovetegröt som ligger och sväller i detta nu. Kommer toppas med fikon och melon.

Plan: I dag vill jag göra allt! Springa i skogen, lyfta tungt, gå på Bikram, laga höstgryta… Nåja. Jag ska i alla fall lyfta tungt – kommer jag att kunna göra knäböj igen?!

Din tur! Vad gör du i dag?

6 reaktioner på ”Söndagens…

  1. Idag kollar jag på herrarnas linjelopp på cykel-VM….en av de få gånger som jag faktiskt hejar på ‘Team GB’….

    Och jag håller med, tårar och vin är utmärkta sätt att reboota kroppen :)

    Gilla

Säg nåt!

