Gratis träningsupplägg

IMG_9651Hej på er!

Flera rara har redan anmält sig när jag nu önskar öva på att lägga upp träningsprogram. Det kanske låter modest att säga att en kan göra sådant efter blott två veckors utbildning. Då ska en dock veta att jag har snart (i januari!) tio års (herre gud!) egen, obruten vana av styrketräning. Konditionstränat har jag gjort sedan sex års ålder, som aktiv i diverse lagidrotter.

Via The Academy är jag nu alltså lic. träningsinstruktör. Klicka på länken för att få mer info om vad det innebär.

Du som är intresserad bör mejla mig på minatraningstajts(a)gmail.com senast lördag lunch. Beskriv kort vad du vill ha hjälp med. Du som vill får självklart också hjälp att planera din konditionsträning, likväl som styrkedito. Jag väljer sedan ut några personer som får ett månadsupplägg utan kostnad. Programmet kommer givetvis att vara anpassat efter dig, dina önskemål och förutsättningar. Dessa behöver du inte specificera i detalj i första mejlet, jag återkommer med ett formulär om vi går vidare tillsammans. Av dig önskar jag dedikation och vilja att genomföra programmet och ge mig feedback på hur det fungerade.

Frågor givetvis välkomna!

KRAM.

5 reaktioner på ”Gratis träningsupplägg

Säg nåt!

