Licensierad träningsinstruktör! Moi!

IMG_9648-1 IMG_9651Så här jääävla glad är jag över att nu ha avverkat både det teoretiska (gjordes i juni) och praktiska provet för att bli licensierad träningsinstruktör. Två helt fantastiska helger ligger bakom mig.

Tänk att få göra något du älskar under ledning av helt fantastiska lärare, med svar på allt och som snabbt kan ge ett tips som plötsligt gör något svårt till greppbart, förståeligt, uppnåbart. Halleluja!

Du gör det dessutom tillsammans med andra som uppskattar det just lika mycket som du. Att få ge allt, visa vad du går för, utmanas, leka, busa, slita, älska (nä, inte på DET sättet, älskling, lugn där!).

Nä, vet ni. Nu ska jag njuta. Ligga i soffan med en bunt färska fikon.

I morgon ska vi prata om att jag gärna vill öva vidare med någon av er. Hoppas att ni är sugna!

33 reaktioner på ”Licensierad träningsinstruktör! Moi!

  1. Är hemskt sugen! Satt faktiskt precis och googlade runt, men svårt att hitta någon mha random googling. Skulle ju förstås kännas tryggare med någon jag följt ett tag! Hoppas det finns möjlighet att få hjälp på distans?!?

    Gilla

Säg nåt!