Har en ingen kris får en skapa sig en

20130919-204730.jpg

Detta är alltså inte bajskorvar, utan bananglass-to-be för min Homelandkväll.

Hej mina darlings! Vilken tyst vecka det blev. Klev just av en ett och ett halvt dygn lång och intensiv nordisk krisövning. Jag älskar att öva! Mitt arbete går ju ut på att kommunicera i kris och sånt får inte misslyckas. Därför leker vi kris ibland för att smörja upp systemet.

Torsdagskvällen ägnar jag lyckligt åt Homelands andra säsong, som mannen överraskade mig med i fredags.

Så här blir jag när jag ser Homeland: ”Asså, det här är precis som på Homeland, när hon apsnygga tjejen kopierar den saudiske prinsens Blackberry på typ en sekund!” eller ”Effektivitet? Har du sett Claire Danes spela manisk i Homeland? Det kallar jag tankeverksamhet”.

Se!

9 reaktioner på ”Har en ingen kris får en skapa sig en

  1. Vi gick också raka vägen och köpte säsong 2 nu när den kom. Måste hinna klämma den innan säsong 3 börjar på svt! Störigt nog har jag jobbat kväll hela veckan och inte kunnat kolla – abstinens!

    Gilla

Säg nåt!

