Smutti från Systrarna Voltaire

bildHäromdagen kelade jag med själen genom att köpa en smutti från Systrarna Voltaire i PUB. Det är så snyggt och inspirerande. Men smuttin var inte riktigt som jag tänkt. Skummig och fin. Fräsch smak av jordgubbar och kanske selleri. Men blaskig. Juice? Jo, det var nog en juice. Då ska det heta det, tycker jag.

Den gjorde mig ändå gladare. Piggare. Jag har haft några veckor av smuttibegär. Och jag som är en rätt flummig typ tror så klart att det är kroppen som vill säga mig nåt.

Återkommer snart med mina bästa smuttitips!

10 reaktioner på ”Smutti från Systrarna Voltaire

Säg nåt!

