Wake up in the morning thinkin’ – this is the life!

20130914-190249.jpg

Dagarna går så snabbt, samtidigt som de känns evighetslånga, som en ny tid, en värld helt avskiljd från resten. Jag är glad att det blir fem dagars paus där allt jag lär mig, inte minst om mig själv, får tid att sjunka in. Jag tränade visserligen kids i fotboll för hundra år sedan, men sedan dess har min CV som instruktör endast fått tillskott i kurser som ”så här skapar du dialog på Twitter – ställ en fråga och hoppas på svar”. Ungefär.

Nåja. Nu är det lördagskväll och jag har rekordduschat och dragit på mig en favoritklänning. I kväll firar vi av uteserveringen på vår stamkrog, den jag inte har varit på sedan vi flyttade så där… ja, okej, ett par-tre kvarter bort. En annan tidszon! Joho.

Skön lördagskväll, fina ni!

Säg nåt!

