Lycka till, alla som springer genom Stockholm i dag!

20130914-081956.jpg

Tack för all pepp, ljuvliga ni! Än är bara en sjättedel av utbildningen gjord, men jag vet att jag trivs.

Hade jag inte pluggat och dessutom varit i form hade Stockholms Halvmarathon varit mitt självklara val i dag. Jag sprang förra året och det är ett av de vackraste minnen jag har. Fantastiskt rakt igenom. Jag hade flyt genom hela loppet, kände mig aldrig trött utan dansade fram genom en jämn ström av endorfiner. Stockholm var otroligt vackert och publiken stor och full av pepp. Det vill jag göra igen!

Så länge hejar jag på dig som springer i dag. Kanske du?

Och ni andra, hur spenderar ni er lördag?

En reaktion på ”Lycka till, alla som springer genom Stockholm i dag!

  1. Jag har hunnit med så mycket och klockan är inte ens tolv än! Jag har storhandlat, hälsat på hos min mamma och plockat sockerärtor i hennes land, jag har shoppat massa fina höstkläder och gullig present till en liten ettåring som fyller år imorgon och eftermiddagen ska jag spendera på Kostdoktorns och Jonas Bergqvists föreläsning. Ikväll ska jag njuta av en ledig kväll :) ska bli så skönt!

    Gilla

Säg nåt!

