Slutat blogga?

20130910-212559.jpg

Om jag har slutat att gilla det här med blogg..? Blivit för fin för att svara på kommentarer…?

Nä, vet du vad.

Jag är bara så chokad i jobbhuvudet att det inte längre går att lämna i skåpet i flexilandskapet där jag spenderar mina dagar. Det hänger liksom med hem och gör mina kvällar tröga som smör. Just nu.

Bara just nu.

Och varför skriva när en kan fota? Ni ser ju att jag har yogat, ätit finsushi med min favvoträningsvän, bokat julresa, druckit smutti, fått läsbara presenter samt intervjuats av Aftonbladet Söndag. Ja, om ni har lite extra fantasi alltså. Jag påstår inte att just de där bilderna säger så där många ord.

Snart tillbaka, lovers!

5 reaktioner på ”Slutat blogga?

Säg nåt!

