Uppladdning för PT steg II

IMG_9489-1Äntligen måndag, va?

Har längtat efter den här veckan sedan i juni. För nu ska jag bli licensierad träningsinstruktör! Bara tanken ger pirr i magen. Som uppladdning avverkar jag en fulltecknad jobbvecka med flera resor. Inte optimalt, men med planering funkar allt. Det och god sömn och mycket mat. Den här delen av utbildningen är helt praktisk och vi kommer att hänga på gymmet i tre dagar. Bäst att vara i form, som ni hör.

Hur håller du dig flytande och mer därtill, denna finfina vecka 36?

6 reaktioner på ”Uppladdning för PT steg II

  1. Låter så roligt med din PT-utbildning! Lycka på din färd :D och ha en finfin vecka! Själv njuter jag av att det är helt-vanlig-vecka, så jag hinner med sånt man gör en helt-vanlig-vecka.

    Gilla

  2. Efter en fulltecknad förra vecka har jag en lugnare vecka framför mig (hoppas jag) Två resdagar och kanske lite komp som plockas ut?! Till helgen ser jag fram emot inspirationsdag på gymmet. Nya grejer att testa och bästa Cecilia Gustafsson kommer och kör yoga och annat med oss 😊 Lycka till på utbildningen!

    Gilla

  3. Vet inte än, sitter och hårdplanerar veckan för jag har mycket, mycket att få gjort och många deadlines över mig. Kalendern är snart full men då har jag kontroll = like. Träning, god mat, mycket sömn låter bra. Lägger till korta pauser och lunchpromenader (vissa med telefonmöte) för extra energi så ska det nog bli bra! Till helgen väntar göteborg, barndop och liseberg så jag har att se fram emot jag med :-)

    Gilla

  4. Åååh så roligt. Jag är lite avis (trots att jag redan gått utbildningen) men det är ju så himla roligt att lära sig massa nytt och bli sådär inspirerad och peppig.
    Men du! Är det inte vecka 37 nu? :D

    Gilla

Säg nåt!

