Samma vikt – snyggare knäböj

Om någon undrar hur det går med min teknikträning i knäböj, kan jag meddela att jag nästan är upp på samma vikter igen. Fast med mycket snyggare, djupare böj. Ha!

Det är så sjukt roligt hur utvecklande den här lyftarhösten är. Lär mig något varje pass och det är ingen överdrift.

Vet att ni är fler som har hakat på SS. Kan ni inte hojta här nere? Ge en reflektion av läget hos er!

14 reaktioner på ”Samma vikt – snyggare knäböj

  1. Jag är på g, laddar, rehabar och planerar. Har massor av frågor och vän av ordning som jag är vill jag göra exakt, perfekt, ordentligt från start. Men försöker lugna ner mig med att ss-polisen (hehe) inte finns (åtminstone har yogapolisen inte kommit än) och jag kan nog modifiera lite där jag behöver utan att implodera…

    Gilla

  2. Härligt att höra!
    Jag kör på med upplägget – love it! Passar mig väldigt bra! Nu blir det lite som för dig, tillbaka till tekniken igen och inte öka på innan jag har den igen i de tungre böjen och lyften :D

    Gilla

  3. Har kontaktat PT idag och väntar på besked om datum & tid för coachning!
    SS ska det bli och med rätt teknik.
    Hälsningar, hon som vill bli vän med skivstången. På riktigt.

    PS. Mange takk för inspirationen! DS.

    Gilla

  4. Tips! (om du inte redan gjort det) Lyssna på fysiopodden och deras senaste avsnitt som helt handlar om squats. jag fick mig någon tankeställare här och där! ROLIGT med teknikträning, lättare vikter och helrätt teknik tar som tusan!

    Gilla

Säg nåt!

