Yoga analogt

bildJack Johnson uppressad i högtalarna. Min matta som luktar lite fotsvett, ett tydligt tecken på att I was there. Yoga till min gamla tidning, helt odigitalt. Ruset i en solhälsning som jag nästan glömt av.

Jag, med hjärnmosande huvudvärk, kunde glömma den för en stund och äntligen återvända till min kropp. Inuti, istället för med känslorna trådade utanpå. Flera timmar passerade utan att jag tänkte på vart de gick. Jag mediterade och återtog känslan av att allt är bra. Som det ska.

Deltar du i #Beyoga365?

Alla frågor om vad utmaningen egentligen innebär är mer än välkomna! Ba skjut.

6 reaktioner på ”Yoga analogt

  1. Analog yoga! Går det?!?! Yogobe-fierad :-). Härlig känsla, förstår (och blir så glad över att jag förstår, att yogan fått plats i mitt liv. Som en ny bebis. Lika älskad som de andra ungarna men jag vill gosa extra mycket med den nya :-))

    Gilla

Säg nåt!

