Premiär för efterlängtad regnkappa

20130902-132300.jpg

Välkommen nya vecka! Det duggade lätt på mig när jag gick mellan gym och jobb. I ny regnjacka som är glad och gul var jag happyhappy ändå. En dyr present till 16-åringen inuti. Hon som ville ha en likadan då för det hade alla andra, men Marx sa visst nej. Det är aldrig för sent att göra revolt. Eller att stilla sin längtan efter att få vara som alla andra… var för tio år sedan.

Hmm.

Gillar du hösten?

22 reaktioner på ”Premiär för efterlängtad regnkappa

  1. Jag brukar inte gilla när hösten kommer, men efter den här fantastiska sommaren känns det faktiskt helt okej. Min inre sextonåring vill gå och köpa oxblodsfärgare Dr. Martens, men tanten i mig tycker att vi är lite för gamla för obekväma skor. De får diskutera det där lite så får vi se ;-)

    Grymt fin bild på dig, du strålar som en sol!

    Gilla

      1. Det är just det där med att en måste gå in dem som får mig att tveka. Jag vill att skor ska vara sköna direkt! Får gå och prova och känna efter.

        Gilla

  2. Jag gillar hösten, längtar efter att man faktiskt ”får” sitta inne en kväll. Det är lite stressigt på sommaren då man MÅSTE ta vara på alla fina kvällar trots att jag ibland inte vill annat än att krypa upp i soffan och kolla på film, så jag känner att det ska bli skönt att få bara vara typ.

    Gilla

  3. Haha! Även jag har närt 16-åringen i mig idag genom att köpa en alldeles för snygg och dyr höst/vinterjacka. Återstår att se om den håller värmen för priset.. ;-)

    Gult är fint, vilken fullträff med din regnjacka! Och höst kan vara riktigt fint. Ja, jag gillar’t för det mesta, kan man inte vara ute och sparka i sprakande löv så kan man sitta inne och mysa med tända ljus och te <3

    Gilla

  4. Jag jobbar hårt på att vara min inre 16-åring till lags – hon får nästan allt hon pekar på idag och hon vågar stå för det. Me like!

    PS. Snygg är den. Regnjackan. Fräsch tjej som har den också!! DS.

    Gilla

Säg nåt!

