I morgon börjar äntligen #beyoga365!

Yoga Challenge_806x806px_FB timelineFörlängning av #Yoga30d, sommarens succé, förstås.

Den första september, alltså i morgon, börjar delmoment 1 i en 365-dagars inspirerande utmaning. Det är ingen tävlan. Det finns inga krav. Bara skoj, kärlek och en gemenskap av människor som alla strävar efter samma sak: Att må bra.

Vi kommer vecka för vecka under månaden tillsammans bygga upp en yoga-träningsrutin där delarna: rörelse, andning, meditation och avslappning vävs samman. Denna utmaning passar såväl nybörjare som avancerade utövare och har sin kulmen i Internationella Fredsdagen, den 21 september (mer information om detta kommer).

Små härliga gästspel och sidoutmaningar, Instagram-aktiviteter, samt belöningar och priser till de som är aktiva och deltar hör så klart också till!

Vecka för vecka och månad för månad kommer vi ha nya teman där vår ambition är att under 365 dagar fungera som din ständiga fyr, som ditt N i kompassen, i en vardag som ständigt möter dig med utmaningar och hinder.

Med oss, hos oss och bland oss kommer förutsättningar ges för att genom yoga, meditation, träning och kost få guidning och inspiration till regelbundenhet i din träning och bättre balans i vardagen, så väl kroppsligt, som mentalt och själsligt. Var med en dag här och där, en månad då och då eller häng med på allt!

I

I vår fina Facebook-grupp skall du ohämmat kunna prata, mysa och byta tankar och tips med många likasinnade och inte minst alla i Team Yogobe.

De första 7 dagarna i september, med start i morgon, har tema: SOLHÄLSNINGAR.

De hashtags som gäller är: #beyoga365 #gobeyogi #yogobe. Lägg förstås gärna till #heltorganisk om du gillar oss!

Puss och namaste.

20 reaktioner på ”I morgon börjar äntligen #beyoga365!

  1. Åh, tack för tipset! Jag hann precis vara med från början nu. Det här var precis vad min stela kropp behöver. Har velat göra mer yoga länge och det här blir en perfekt motivation. Precis som när jag ville springa mer i våras och var med ditt/vårt vårrus :). Tack igen!

    Gilla

  2. Ojoj, vilken bra grej! Ska försöka vara med så mycket jag kan. Får ta mig an lite solhälsningar när jag har haft min cykelklass vilket jag har om en liten stund. Säger som Anna, bra att jag gick in och läste här precis när jag gjorde det för det är ju alltid kul att vara med från början. Ha en fin söndag!

    Gilla

  3. Vad BRA att jag gick in här och läste just idag. Eller, ja, jag läser ju här rätt ofta, men … ja, du vet. Nu har jag gillat fb-sidan, klockan är halv elva på förmiddagen men man kan ju solhälsa nu också, eller va?
    Ska försöka hänga på så mycket jag kan, för med tanke på höstens andra utmaningar kan jag verkligen behöva lite smidighet och balans.

    Tack!

    Gilla

  4. Ja, vad underbart!
    Jag har haft en något rörig sommar. Framförallt psykiskt. Och det är ju oftast inget man förstår för än efteråt. Eller iaf när man har kommit till nån sorts punkt.
    Jag var inte med i #yoga30d eftersom jag inte ”hann” (aka prioriterade). Jag har alltså inte yogat sen sista gången på yogakursen. I mars.
    Häromdagen fick jag ett ryck (efter att ha lyssnat på Helt organiskt, grymt bra förresten) och köpte en månad hos yougobe och rullade ut mattan.
    Jäklar vad det var behövligt! Och nu ska det yogas! Så himla bra initiativ av er!!

    Gilla

    1. Vad tråkigt att höra Cissi. Utan att veta ett dugg förstår jag dig. Jag har också haft det rörigt. Då prioriterar en bäst en kan, men allt hinns inte med. Hoppas att det är bättre nu? Rätt håll? Tack för beröm! Kul att du kör Yogobe, uppdatera gärna vad du tycker!

      Gilla

      1. Oj, det lät kanske värre än vad det var ser jag nu :). Men nu är det på väg åt rätt håll. Vila och långa promenader löser mycket när man vill :)

        Gilla

  5. Det här måste väl räknas som ett tecken… Jag har ju hur länge som helst sagt att jag borde börja yoga. I morse sprang jag med en vän jag inte sett på länge som ”bara” yogat det senaste halvåret pga olika löprelaterade problem och hon var så jäkla fit och snygg att jag sa att nu måååååste jag börja yoga! Hur gör jag för att hänga på?

    Gilla

Säg nåt!

