Egenmassage på todo-listan

bild
Du glömmer inte att ta hand om dina muskler i helgen, va?
  1. Somnade jag i soffan vid 21 i går?
  2. Är detta veckans enda lediga dag?
  3. Tänker jag maxa den?

Ja, ja, nej. Jag tänker ägna den här dagen åt att inte springa runt och greja lite än här än där, inte stressa över allt jag inte hinner med, inte ta igen allt jag missat under veckan.

Säger jag nu i alla fall. Är lite opålitlig på de där punkterna.

Börjar med egenmassage enligt ovan. En solhälsning räcker för att jag ska känna stor skillnad på kroppen mot i somras. Gymmet, alltså. Lämnar liksom små knutor över hela kroppen. Jag tror att det kallas muskler. Och de skriker efter att liksom strykas ut.

Hur är lördagspeppen hos dig?

3 reaktioner på ”Egenmassage på todo-listan

  1. Det blev dryga 20 km trail i förmiddags, skööööönt, och nu är det långsam kaffetajm innan soffan väntar. Ikväll eventuellt några rullningar över foamrollern och sen nattinatti. Bara sånt som är gott alltså.

    Gilla

Säg nåt!

