Ledighet lagom till pressen släpper

20130830-122232.jpg

Det är fredag, hörrni! Fredag!

Känns så där extra bra just den här veckan, ni vet. Dessutom avslutar jag med en sån där krävande dag som kommer att kännas så euforisk att till sist lämna bakom sig – bara allt går bra. Ända in i kaklet. Heja på mig och min kavaj och mina pumps, okej? /Eder byråkrat.

Mellan allt klämde jag just världens goaste sallad, Saigon från Mix’n’go. Mmm.

Kanhända blir det här veckans första vilodag för mig. Tränar du i dag?

9 reaktioner på ”Ledighet lagom till pressen släpper

  1. Jag testade Yogobe för första gången igår kväll och kan tänka mig att köra samma pass, Happy hips, ikväll igen. Ska köra marklyft imorrn och behöver spara krafterna men lite höftförbättring finns det alltid utrymme för!

    Gilla

  2. De Fredagarna som är som du beskriver är ju de bästa. När man har ansträngt sej hela dagen och sen bara: Fredagskväll och total avslappning. Nöjdheten då, så himla härligt!

    Ja, jag har tränat idag! Sprang 5 km för första gången idag och känner mej stolt som en tupp :-)

    Gilla

  3. Nope. Vilar idag för att springa lördagmorgon med en vän och sen även springa på söndag då det blir backintervaller med en annan vän :-)
    Ha en underbar fredag! Jag hejar på dig, din kavaj och dina pumps!

    Gilla

  4. Härliga fredagen !! Bästa dagen .. :)
    Har också första träningsfria dagen för veckan idag, nyöppning med nytt schema på gymmet har gjort att man var lite sugen på att testa allt!! Imorgon har jag lovat trädgårdscirkel igen så vila är prio idag! Ska istället på bio och kolla senaste Snabba Cash med döttrarna – blir en mysig kväll! Ha en fin helg!!
    Kram

    Gilla

Säg nåt!

