Fantastisk kväll med #CasallHIT

casallhitVilken kväll det blev! TACK alla ni som anmälde er här och hängde på. Det enda jag är ledsen för är att jag inte hann prata med er allihop. Allt roligt går liksom alltid så fort! Jag vill bara ha mer, mer, mer blogg- och träningshäng med alla er likasinnade, fantastiska människor! Och tack Casall och Sara, så klart. Fantastiska på redskap, kläder och arrangemang.

Allra roligast tycker jag att det är att kämpa mot ett stenhårt Resistor rope eller att ha en tung, elak Weight resitor sac hängandes efter mig är. Det är härligt att bli lite arg på sitt redskap. Träning är som bäst när den är lite lagom vidrig, eller hur?

Ni som var där – vad tyckte ni?

24 reaktioner på ”Fantastisk kväll med #CasallHIT

  1. Halloj! Låter härligt, hade (andra) kompisar som var där ochhade träningskul! Men vet du … det är nog Casall som ska säga världens jättetack till er, som gör detta marknadsföringsjobb åt dem! :)

    Gilla

  2. Blir allt lite avundsjuk, ibland hade det varit bättre att bo i Sthlm så att en kunde varit med på såna här roliga tillställningar. Verkar som att ni hade riktigt skoj!

    Gilla

  3. Fasen vad jag gillar din blogg! Hade liksom lyckats missa den men fastnade ganska snabbt! Och tänkte att jag skulle säga det :) Och eftersom Fröken Rönne rekommenderat en lång radda saker jag gillat, inklusive din blogg, så misstänker jag att jag kommer gilla Casall Hit också. Måste testa snart!

    Gilla

    1. Tack snälla du! Och det samma, som du vet. Förutom att du ger mig lite dåligt samvete varje dag som jag INTE går till Hornsberg och badar… Eftersom jag inte kan tänka mig en finare sommargrej i stan.

      Tror def att du skulle gilla HIT! Det är grymt.

      Gilla

Säg nåt!

